Service Level Agreement SitiWeb
Op SLA level 1,2 en 3 monitoren wij de sites zowel op server als database niveau. Hierdoor zijn wij in staat nog sneller storingen en onderbrekingen waar te nemen. Vaak voordat je het zelf in de gaten hebt, zo zijn wij proactief voor jou aan het werk.
SLA Basic: (voorheen SitiWeb update service)
Wekelijks geautomatiseerde technische updates van het WordPress CMS, WordPress plug-ins en theme. Support per mail of telefoon tijdens kantooruren. Na het uitvoeren van de updates wordt door SitiWeb direct gemeten of de website response geeft.
Tarief: € 10,- per maand**.
SLA level 3:
Wekelijks geautomatiseerde technische updates van het WordPress CMS, WordPress plug-ins en theme. Inclusief 30 minuten* technisch support per mail of telefoon tijdens kantooruren per maand.
Tarief: € 45,- per maand**.
SLA level 2
Wekelijks technische updates door de experts van SitiWeb. Vol aandacht voor WordPress CMS, WordPress plug-ins en theme. Handmatige controle op de werking van de website aan de hand van een checklist. Back-ups terug plaatsen inbegrepen. Inclusief 150 minuten* technisch support per mail of telefoon tijdens kantooruren per maand. Bij iedere melding wordt getracht te komen tot een oplossing binnen 8 kantooruren.
Tarief: € 145,- per maand**.
Sla level 1
Wekelijks technische updates door de experts van SitiWeb. Vol aandacht voor WordPress CMS, WordPress plug-ins en theme. Handmatige controle op de werking van de website aan de hand van een checklist. Back-ups terug plaatsen inbegrepen. Inclusief 300 minuten* technisch support per mail of telefoon tijdens kantooruren per maand. Bij iedere melding wordt getracht te komen tot een oplossing binnen 4 kantooruren.
Tarief: € 280,- per maand**.